Behandling av hodepine

Ingen rangeringer enda.

Vi har spisskompetanse på hodepine og migrene.

Hvis du kan svare JA på en eller flere av disse spørsmålene bør du vurdere å få utredet din hodepine.

• Du har fått hodepine du ikke har hatt tidligere
  • Du er plaget med hodepine oftere enn 2 ganger i måneden
  • Du tar smertestillende tabletter mer enn 10 dager i mnd for hodepinen
  • Hodepinen hemmer deg fra å få sove
  • Hodepinen gir deg kvalme eller oppkast
  • Hodepinen reduserer din eller familiens livskvalitet
  • Hodepinen hemmer deg i å utføre arbeid eller være sosial

Tilstander vi ofte utreder og/eller behandler:

• Stresshodepine/tensjonshodepine
  • Migrene
  • Nakkehodepine / Cervikogen hodepine
  • Kjevehodepine
  • Klasehodepine
  • Trigeminus nevralgi
  • Smerter i ansiktet

Behandling av hodepine

Smerter og symptomer i og rundt hodet kan være veldig plagsomt og smertefullt. De aller fleste tilfellene av hodepine er helt ufarlige, men oppleves ofte som svært plagsomme. Denne plagsomheten kan variere og noen vil føle at hodepinen opptar mesteparten av livet. I noen få tilfeller kan hodepinen være alvorlig og i verste fall livsfarlig. I slike tilfeller er det viktig å komme til autorisert helsepersonell tidlig. Da kan det være nødvendig å rekvirere MR eller røntgenbilder i tillegg til blodprøver. Ved hjelp av vår kompetanse, diagnostiske undersøkelser og verktøy som vi benytter på klinikken, vil veien til rett diagnose gå raskere. Les mindre

Har du hodepine eller migrene? Vi hjelper deg!

Vi garanterer at

• Vi har spisskompetanse på hodepine og migrene
  • Alle våre kiropraktorer er autorisert helsepersonell
  • Alle våre kiropraktorer er medlem av Norsk Kiropraktorforening
  • Vi kan rekvirere MR eller Røntgen ved behov
  • Vi samarbeider med nevrolog og henviser til din fastlege ved behov.

Nettstedet spør om du godtar informasjonskapsler for at nettsiden skal lastes og fungere raskere, samt informasjonskapsler til bruk mtp sosiale medier og annonsering. Informasjonskapsler for sosiale medier og annonsering fra tredjeparter brukes for å tilby deg funksjoner på sosiale medier og tilpassede annonser. Ønsker du mer informasjon eller vil du endre innstillingene dine, trykk på knappen ”Mer informasjon” eller gå til ”Innstillinger for informasjonskapsler” nederst på nettsiden. Mer informasjon om informasjonskapsler og personvern, finner du under Vilkår for personvern og informasjonskapsler. Godtar du disse informasjonskapslene og den involverte behandlingen av dine personopplysninger?

Informasjonskapsler på sosiale medier gir deg mulighet for å koble deg til det sosiale nettverket ditt og dele innhold fra nettstedet vårt via sosiale medier. Informasjonskapsler på annonser (fra tredjeparter) samler informasjon som bidrar til at vi kan tilpasse annonseringen bedre i forhold til dine interesser, både innenfor og utenfor dette nettstedet. I noen tilfeller kan disse informasjonskapslene innebære behandling av dine personopplysninger. Hvis du vil ha mer informasjon om denne behandlingen av personopplysninger, kan du se våre Vilkår for personvern og informasjonskapsler. Dersom du deaktiverer disse informasjonskapslene, kan det medføre at du ser annonser som ikke er like relevante for deg, eller at det ikke er mulig å koble til like effektivt med Facebook, Google eller andre nettverk, og/eller at du ikke får delt innhold på sosiale medier.